ITMarka Outsourcing
Doradztwo
Wsparcie

Wspieramy Twoje Działania...

Proponujemy dwa modele działań IT:

  • Pełny outsourcing – przejmujemy zarządzanie całą infrastrukturą od zapewnienia łączy Internetowych do sugestii dotyczących wyboru sprzętu i oprogramowania. Wykonujemy wówczas inwentaryzację i przygotowujemy odpowiednią dokumentację.

  • Częściowy outsourcing – na życzenie klienta wykonujemy wybrane zadania jak np. pomoc helpdesk dla użytkowników lub tylko zakupy sprzętu czy oprogramowania.

Nasze usługi to:

Bezpieczeństwo danych i systemów komputerowych – Przy wyborze rozwiązań pomagamy wybrać te najbardziej odpowiadające potrzebom klienta przy równoczesnym wskazaniu najbardziej godnych zaufania i zapewniających stabilność pracy sfery IT. Przy konfiguracji urządzeń przestrzegamy najwyższych standardów bezpieczeństwa. Dbamy o aktualizacje programów i systemów operacyjnych (konfiguracja, audyt bezpieczeństwa, rekonfiguracja, backupy).

Pełne wsparcie lub pomoc w integracji urządzeń mobilnych - w dobie rosnącej popularności i łatwego dostępu do urządzeń mobilnych oraz gwałtownego wzrostu ich możliwości (niekontrolowany przez firmę dostęp do Internetu przy równoczesnym przechowywaniu danych firmowych) klienci stają wobec problemu integracji tych urządzeń z istniejącą infrastrukturą teleinformatyczną. Doradzamy co robić w takiej sytuacji.

Optymalizacja kosztów IT – korzystanie z naszych usług, jak każdy outsourcing, umożliwia obniżenie kosztów zatrudniania pracowników, szkolenia ich i zapewnia ciągłość wsparcia IT.

Podążanie za najnowszymi trendami – pomagamy przenosić i utrzymywać usługi działające w chmurze. Doradzamy jak automatyzować procesy biznesowe, aby jak najefektywniej wykorzystywać obecną infrastrukturę (urządzenia mobilne, SaaS, IaaS).

Naprawy sprzętu – w ramach naszych usług pomagamy klientom naprawiać sprzęt: diagnozujemy uszkodzenia i przekazujemy serwisowi (naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne).

Dostęp do naszej wiedzy i doświadczenia – nasze usługi to również doradztwo przy wyborze rozwiązań IT: sprzętu, oprogramowania i usług firm zewnętrznych (usługi działające w chmurze, pomoc techniczna na miejscu i zdalna).

Utrzymanie danych i usług w chmurze – utrzymujemy wybrane przez klienta usługi takie jak poczta, www, ftp i inne lub nimi administrujemy.

Utrzymanie domen internetowych – pomagamy utrzymywać domeny internetowe oraz nimi zarządzać.

© 2014 ITMarka - wszytkie prawa zastrzeżone
ul. J. Conrada 18 m 123, 01-922 Warszawa,
tel: +48 502 159 105 (jeśli chcesz coś nam sprzedać - nie dzwoń, MY ZADZWONIMY)
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.